loading...

electrical-panels

بازدید : 37
دوشنبه 12 دی 1401 زمان : 12:04

از آنجایی که جزیره کیش یکی از توریستی‌ترین مناطق گردشگری ایران است، باید دارای امکانات ایده آل و مناسبی باشد. یکی از امکاناتی که هر مسافر و گردشگری در طول سفر به آن احتیاج پیدا می‌کند، رستوران است.

به همین منظور وجود رستوران‌های باکیفیت در جزیره کیش یکی از ملزومات است. ما در این مقاله لیست بهترین رستوران های جزیره کیش را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا در صورتی که با تور کیش از اصفهان به این جزیره سفر می‌کنید، بدانید در کدام رستوران‌ها می‌توانید تجربه غذاهای خوش طعمی را داشته باشید.

رستوران میرمهنا کیش

یکی از شناخته‌ترین و بهترین رستوران های جزیره کیش، میرمهنا است. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این جزیره است که بهترین غذاهای دریایی را برای شما سرو می‌کند. این رستوران بین مسافران کیش طرفداران زیادی دارد.

رستوران میرمهنا در فضای بزرگ و مدرن ارائه کننده غذاهای باکیفیت است. این رستوران در شهرک میرمهنا کیش واقع شده و منوی آن بسیار هیجان انگیز و متنوع می‌باشد. شما انواع غذاهای کبابی و دریایی را می‌توانید در این رستوران میل کنید. هرچند پیشنهاد ما به شما تست کردن قلیه ماهی رستوران میرمهناست.

علاوه بر غذاهای عالی این رستوران، موقعیت مکانی آن نیز به جذابیت آن افزوده است. رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل واقع شده و شما می‌توانید غذای خود را با چشم انداز دریا میل کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

از دیگر جذابیت‌های رستوران میرمهنا، صرف غذا به همراه موسیقی زنده است. همچنین این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و در صورتی که با خودرو خود برای صرف غذا مراجعه کنید، لازم نیست نگران جای پارک باشید. هزینه صرف غذا در این رستوران تا حدودی زیاد است و در صورتی که در فصل شلوغی به کیش سفر کرده باشید، لازم است از قبل میز رزرو کنید.

آدرس رستوران میر مهنا: کیش – خیابان پروین اعتصامی – جنب هتل تاپ رز

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۲۸۵۵

رستوران کوه نور کیش

یکی دیگر از خاص‌ترین مکان‌هایی که در کیش می‌توانید غذا میل کنید، رستوران کوه نور است که در لیست بهترین رستوران‌های جزیره کیش قرار دارد. فضای داخل رستوران کوه نور صخره‌ای است و شما می‌توانید تصاویری از ایرانیان باستان را بر روی سنگ‌های ایران رستوران مشاهده کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که در شب به این رستوران مراجعه کنید تا در کنار میل کردن غذای بسیار خوشمزه آن از نور پردازی‌های آن نیز لذت ببرید. نام کوه نور نیز برای این رستوران برگرفته از معماری رستوران است.

از دیگر ویژگی‌های رستوران کوه نور کیش در کنار سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، اجرای موسیقی زنده است. در صورتی که مسافر تور کیش از تهران هستید، باید برای یکبار هم که شده در کافی شاپ یا رستوران مجموعه کوه نور غذا صرف کنید و در کنار خانواده از فضای خاص و زیبای آن لذت ببرید.

آدرس رستوران کوه نور: کیش – میدان امیرکبیر – بلوار دانش – جنب هتل صدف کیش

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۴۸۰۸

رستوران توتی فروتی کیش

در صورتی که بخواهید غذای خود را در کنار ساحل خلیج فارس میل کنید، رستوران توتی فروتی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. رستوران توتی فروتی در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و از رستوران‌های محبوب در این جزیره به حساب می‌آید.

شما در رستوران توتی فروتی می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و یا حتی فست فود را امتحان کنید. از جذابیت‌های این رستوران، پشت بام چوبی آن است که دارای منظره زیبایی می‌باشد.

شما در این رستوران می‌توانید هم از منو غذایی متنوع و هم منو کافی شاپی آن لذت ببرید. از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران، میگو گریل شده آن است که پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور کیش از شیراز حتما آن را تجربه نمایید.

آدرس رستوران توتی فروتی: کیش – انتهای بلوار دریا – جنب اسکله بزرگ تفریحی

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۰۴۵۲

رستوران فودلند کیش

از دیگر رستوران‌های کیش که می‌توان آن را در لیست بهترین رستوران های کیش قرار داد، رستوران فودلند است. این رستوران در نزدیکی ساحل مرجان واقع شده و دارای تنوع غذایی بالایی است. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی، سنتی و فست فود را در این رستوران تست کنید.

این رستوران دارای استانداردهای بین المللی است و دارای دو فضای کافی شاپی می‌باشد که می‌توانید علاوه بر سفارش از منو کافی شاپی، چای و قلیان نیز دریافت کنید. رستوران فودلند کیش از ساعت ۱۱ صبح الی ۲ شب آماده پذیرایی از شماست.

آدرس رستوران فودلند: کیش – خیابان جهان – ضلع غربی بازار مرجان

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۶۳۳۳

رستوران رویال استار کیش

یکی از رومانتیک‌ترین رستوران‌های کیش که در لیست بهترین رستوران های کیش قرار دارد، رستوران رویال استار است. منوی غذای این رستوران بسیار متنوع است و از باکیفیت‌ترین رستوران‌هایی است که می‌توانید در آن غذا صرف کنید.

فضای رستوران رویال استار کیش به صورت سرباز و سرپوشیده از زیباترین مکان‌هاست. غذاهای دریایی این رستوران بسیار معروف هستند و به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را تجربه کنید. هرچند که این رستوران یکی از رستوران‌های گران قیمت جزیره است اما تجربه آن توصیه می‌شود. ساعت کاری این رستوران از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب می‌باشد.

آدرس رستوران رویال استار: کیش – بلوار صدف – فاز یک – ساختمان بساک – طبقه سوم

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۴۰۷۱

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 39172
  • بازدید کلی : 41078
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی