loading...

electrical-panels

بازدید : 35
دوشنبه 12 دی 1401 زمان : 11:56

جزیره کیش همیشه با داشتن تفریحات بی‌نظیری که داشته توانسته مسافرین و گردشگران را جذب کند و همواره یکی از ابتدایی‌ترین انتخاب‌ها برای سفر است. تفریحات جزیره کیش از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و شما می‌توانید برای هر سلیقه‌ای سرگرمی پیدا کنید.

جنگ‌های شبانه یکی از همین موضوعات است که بسیاری از مسافرین تور کیش از تهران برای دیدن این جنگ‌های جذاب به کیش سفر می‌کنند و برنامه‌های مفرح آن‌ها می‌تواند سفری بسیار جذاب را برای مسافرین بسازد.

در این مطلب تصمیم داریم تا شما را به بهترین جنگ‌های شبانه کیش آشنا کنیم تا پس از سفر به این جزیره دقیقا بدانید دیدن کدام برنامه‌ها می‌تواند جذابیت داشته باشد. با ما همراه باشید.

جنگ دینامیت شو جزیره کیش

اولین جنگی که تصمیم داریم به شما معرفی کنیم و طرفداران بسیار زیادی دارد، جنگ دینامیت شو کیش است. اگر قبلا با تور کیش از اصفهان به این جزیره سفر کرده باشید، قطعا نام دینامیت شو را شنیده‌اید.

نمایش کمدی همیشه جذاب بوده و اگر این کمدی به صورت قوی و با آزادی بیشتری انجام شود، طبیعتا به جذابیت آن افزونه می‌شود. در جنگ دینامیت شو می‌توانید برنامه کمدی زنده با کیفیت خیلی بالا و همچنین به همراه موسیقی را مشاهده کنید و برای چند ساعت به خوبی سرگرم شوید.

اصلا فکر نکنید که برنامه این جنگ به همین موضوع محدود می‌شود. دینامیت شو به تنوع برنامه بسیار معروف است و از ابتدا تا انتهای جنگ برنامه‌هایی را اجرا می‎کنند که تمامی سلایق و سنین مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند و سرگرم شوند.

هنرمندان مختلفی در دینامیت شو فعالیت می‌کنند. اولین نفر میلاد صالح پور است که با نام آقای گلابی شناخته می‌شود. این هنرمند کمدین موضوعات روز را در قالب اسنتدآپ کمدی بیان می‌کند که بسیار جذاب خواهد بود.

این جنگ در سال ۱۳۹۳ و در سالن آمفی تئاتر قصر هیجان کار خود را آغاز کرد و تا یک سال بعد از آن یعنی تا سال ۱۳۹۴ در همان آمفی تئاتر به کار خود ادامه داد. روز به روز محبوبیت این جنگ افزوده شد تا اینکه سالن آمفی تئاتر مجلل مجموعه پارس سافاری برای کار کردن با این گروه اعلام آمادگی کرد و در حال حاضر دینامیت شو در این سالن با ظرفیت ۴۲۰ صندلی برنامه‌های جذاب خود را اجرا می‌کنند.

شروع برنامه‌های جنگ دینامیت شو ساعت ۱۲ شب بوده و تا ۳ هکر نست ادامه دارد.

جنگ شب طلایی جزیره کیش

یکی از جدیدترین جنگ‌هایی که در جزیره کیش اجرا می‌شود و بسیاری از مسافرین تور کیش از اهواز دیدن آن را در برنامه‌های خود قرار می‌دهند، جنگ شب طلایی کیش است. نمایش زنده کمدی، پایه ثابت این برنامه است و در کنار آن موسیقی زنده نیز باعث بهتر و شادتر شدن برنامه‌ها می‌شود.

سایر بخش‌های اصلی جنگ شب طلایی شامل مرد طلایی یا گلد من، لیزر شو، کنسرت زنده موسیقی، تک نوازی دف و تک نوازی ویولن، دی جی و … می‌باشد که تمامی افراد با سنین مختلف می‌توانند با دیدن آن‌ها سرگرم شوند و ساعات خوشی را بگذرانند. در حالت کلی شرکت در جنگ‌های شبانه جزیره کیش تفریحی خانوادگی است که شما می‌توانید در کنار کودکان خود از آن لذت ببرید.

جنگ شب طلایی در سالن آمفی تئاتر قصر هیجان جزیره کیش برنامه‌های خود را اجرا می‌کند و دارای یک سانس سه ساعته (از ۱۲ شب تا ۳ صبح) می‌باشد.

جنگ ایرانیا جزیره کیش

یکی از جنگ‌های پرطرفدار کیش، جنگ ایرانیا است که با مدیریت هنرمند محبوب و معروف، حمید خندان به کار خود ادامه داده و همین باعث معروفیت آن شده است. شما می‌توانید از ساعت ۲۰ الی ۲۳ از برنامه‌های متنوع جنگ ایرانیا لذت ببرید. می‌توانید با مراجعه به مجموعه سافاری کیش بلیط این جنگ را تهیه کرده و در آن شرکت کنید.

ارکستر بسیار جذابی در این جنگ اجرا می‌شود که رهبر آن مهرداد فیروز کوهی می‌باشد. استندآپ کمدی، لیزر شو، بیت باکس، دی جی، اجرای نمایش‌های کمدی و جذاب، اجرای مسابقه‌های مهیج و سرگرم‌کننده و … نمونه‌هایی از بخش‌های جنگ ایرانیا هستند که می‌توانند شبی خاطره انگیز را برای شما بسازند.

جنگ پازل شو جزیره کیش

اگر تصمیم دارید در قدیمی‌ترین و معروف‌ترین جنگ جزیره کیش شرکت کنید، جنگ پازل شو را به شما معرفی می‌کنیم که کار خود را از سال ۱۳۹۱ در جزیره کیش آغاز کرد و همچنان در حال اجرای برنامه‌های مهیج هستند.

رگزارکنندگان این جنگ با تلفیق استندآپ کمدی با موسیقی و اجراهای ورزشی توانستند سطح برنامه‌های خود را به اجراهای روز دنیا نزدیک کنند و به یکی از گروه‌های مطرح تبدیل شوند.

بیت باکس، موسیقی زنده، استندآپ کمدی، لیزر من و الوایر شو، بریک دنس، ویژوال LED، پارکول، تلنت شو، ربات انیمیشن، یوتیوب کمدی و … بخش‌های مختلف این جنگ هستند که می‌توانید تنوع را به خوبی در آن مشاهده کنید.

نکته دیگری که باید در رابطه با جنگ پازل شو بیان کنیم است است که این گروه خوش ذوق و فعال در سری اول برنامه استعداد یابی عصر جدید شرکت کردند و با استقبال بی‌نظیر مردم رو به رو شدند. به این صورت شهرت پازل شو از جزیره کیش به کل ایران رسید و در حال حاضر تعداد زیادی از افراد آن‌ها را می‌شناسند. هر شب از ساعت ۱۲ تا ۳ هکر نست می‌توانید برای دیدن برنامه‌های جنگ پازل شو بلیط تهیه نمایید.

در آخر نیز باید به این اشاره کنیم که اکبر اقبالی از مهر سال ۱۴۰۰ به گروه پازل شو اضافه شد و در ابتدای فعالیت خود در این گروه کار کرد ولی بعد از مدتی از این گروه جدا شده و در حال حاضر به عنوان بازیگر اصلی جنگ ستارگان رنگارنگ جزیره کیش فعالیت می‌کند. او بازیگر و کمدینی فوق العاده است که به دلیل آشنایی که با ورزش و حرکات ورزشی دارد، در حین برنامه‌ها و اجراهای خود از حرکات آکروباتیک نیز استفاده می‌نماید تا بتواند جذابیت نمایش را برای بینندگان چند برابر کند.

نتیجه گیری

در این مطلب شما را با تعدادی از معروف‌ترین و پرطرفدارین جنگ‌های شبانه جزیره کیش آشنا کردیم. درفصل تابستان که هوای گرم به شما اجازه نمی‌دهد از تمامی تفریحات کیش به خوبی لذت ببرید، می‌توانید با شرکت در جنگ‌های مفرح شبانه، سفر خوبی را تجربه نمایید و مطمئن باشید این برنامه‌ها دست کمی از سایر تفریحات این جزیره ندارند.

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 39165
  • بازدید کلی : 41071
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی