loading...

electrical-panels

بازدید : 36
دوشنبه 12 دی 1401 زمان : 12:14

یکی از جذاب‌ترین مقصدها برای سفر در داخل کشور، جزیره کیش است که دارای جاذبه‌های توریستی بسیاری است. یکی از مواردی که به جذابیت این جزیره اضافه کرده است، رستوران‌های آن است. ما در این بخش می‌خواهیم به معرفی رستوران کوه نور کیش بپردازیم که یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش به شمار می‌آید و بین مسافران تور کیش از تهران محبوبیت زیادی دارد.

رستوران کوه نور کیش

در مورد مکان این رستوران باید بگوییم که در مجاورت هتل سورینت صدف قرار دارد. رستوران کوه نور کیش به‌صورت یک کوه ۳۰ متری در مساحت ۶۰۰ متر مربع ساخته‌شده و معماری بسیار جذابی دارد. معماری این رستوران در شب‌ها بیش از هر زمان دیگری زیباست. در واقع نورپردازی‌های رستوران کوه نور، دکوراسیون و غذای باکیفیت آن موجب‌شده تا افراد به آن علاقه‌مند شوند.

این رستوران علاوه بر این‌که مناسب افراد برای صرف غذاست، به افرادی که می‌خواهند مراسم رسمی، تولد و… برگزار کنند نیز بسیار توصیه می‌شود. بخش داخلی این رستوران دارای ظرفیت ۱۰۰ نفر است و دارای فضای رمانتیکی می‌باشد که به دلیل نورپردازی داخلی آن، فضای خاصش و آبشارها و چیدمان دکوراسیون آن است.

آدرس رستوران کوه نور کیش: کیش، میدان امیرکبیر، جنب هتل سورینت صدف

شماره تماس رستوران کوه نور کیش: ۰۹۳۴۷۶۸۵۰۱۰

منو رستوران کوه نور خورشید

جزیره کیش به دلیل توریستی بودن، دارای امکانات رفاهی – تفریحی زیادی است که رستوران‌ها نیز از این دست به حساب می‌آیند. به همین دلیل نیز تعداد رستوران‌ها داخل این جزیره به حدود ۱۰۰ مورد می‌رسد؛ اما اگر بخواهید یکی از بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید قطعاً کوه نور گزینه مناسبی است.

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای کبابی، دریایی، غذاهای سنتی کیش و… را تجربه کنید. تمامی غذاهای منوی این رستوران با مواد اولیه تازه تهیه می‌شود و طعم فراموش نشدنی دارد. توجه داشته باشید که این رستوران یکی از انتخاب‌های لوکس برای غذا خوردن در کیش به حساب می‌آید و باید انتظار قیمت‌های بالا را داشته باشید.

ویژگی‌های رستوران کوه نور کیش

این رستوران فضای نسبتاً بزرگی دارد و شما می‌توانید مهمانی‌های خود را در آن برگزار نمایید. یکی از ویژگی‌های برجسته رستوران کوه نور، میز سالاد بار آن و موسیقی زنده‌ای است که اجرا می‌شود. شما می‌توانید در کنار صرف غذا از موسیقی زنده و گاهاً پیانو نوازی برخی از بهترین پیانو نوازان لذت ببرید.

این رستوران چند طبقه است که در طبقه پایین آن کافی‌شاپ با فضای بسیار رمانتیک و مناسب قرارهای عاشقانه طراحی‌شده و در سایر طبقات نیز می‌توانید با منظره جزیره کیش از غذای خود در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید.

امکانات رستوران کوه نور

گل و گیاهان و درختان سرسبز فضای این رستوران یکی از بهترین مناظر فضای باز رستوران است که می‌تواند لذت غذا خوردن را برای شما چندین برابر کند.

ترانسفر رایگان برای افرادی که به‌صورت مستقیم در این رستوران میز رزرو می‌کنند از دیگر امکانات کوه نور کیش است. اما در صورتی‌که مسافر تور کیش از اصفهان باشید نیز می‌توانید از طرف تور انواع تفریحات را رزرو نمایید که رستوران کوه نور نیز یکی از انتخاب‌های شماست.

نمای سنگی رستوران کوه نور از دلایل محبوبیت آن است. شما می‌توانید هر روز از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب به این رستوران مراجعه کنید. از دیگر امکانات رستوران کوه نور می‌توان به پارکینگ اختصاصی، امکانات پرداخت الکترونیکی، فضای باز و زیبا، رستوران ملل، منو غذای ایرانی و فرنگی و امکان رزرو آنلاین اشاره نمود.

موسیقی زنده در رستوران کوه نور کیش

در این رستوران شما هر شب شاهد برگزاری موزیک زنده خواهید بود. موزیک‌هایی که عموماً در این رستوران پخش می‌شود اصولاً توسط خواننده‌های مطرح جنوبی خوانده‌شده و با سازهای معروف جنوبی نواخته می‌شود.

حس‌وحال موسیقی زنده به همراه خوردن غذا یکی از بهترین تجربه‌های شما در کیش خواهد بود. اجرای موزیک زنده در رستوران کوه نور کیش هر شب از ساعت ۲۰ الی ۲۳ جریان دارد.

فضای رستوران کوه نور

همان‌طور که گفتیم این رستوران از دو محوطه داخلی و بیرونی تشکیل‌شده و شما می‌توانید در هنگام رزرو میز مورد نظرتان به این موضوع نیز اشاره کنید. فضای باز رستوران با وجود طبیعت سبز اطراف کوه نور می‌تواند انتخاب جالبی باشد. هرچند که فضای داخلی رستوران نیز می‌تواند به دلیل وجود موزیک زنده و خنک‌کننده‌ها در فصول گرم سال، گزینه مناسبی باشد.

مکان‌های نزدیک رستوران کوه نور کیش

توجه داشته باشید که در کیش به دلیل هزینه بالای حمل‌ونقل در جزیره، بهتر است به هنگام مراجعه به یک مکان، تمامی جاهای نزدیک آن را که می‌توانید برای رسیدن به آن‌ها تنها کمی پیاده‌روی کنید بشناسید تا به این‌صورت بتوانید در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید.

در صورتی‌که قصد دارید به رستوران کوه نور کیش مراجعه کنید می‌توانید قبل یا بعد زمان رزرو میزتان در این رستوران به محل‌هایی مانند پارک دلفین‌ها، روستای باغو، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، حریره کیش مراجعه کنید.

هم‌چنین در صورتی‌که موقعیت مکانی رستوران کوه نور کیش را مناسب می‌دانید، می‌توانید در هتل ترنج کیش که در نزدیکی همین رستوران است، اقامت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی رستوران کوه نور کیش و ویژگی‌های برجسته آن پرداختیم. در صورتی‌که به کیش سفر می‌کنید غذا خوردن در این رستوران را تجربه نمایید.

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 39157
  • بازدید کلی : 41063
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی