loading...

electrical-panels

بازدید : 59
دوشنبه 14 شهريور 1401 زمان : 10:25

تهران به‌عنوان پایتخت سیاسی ایران یکی از شلوغ‌ترین شهرهای کشور است. بسیاری از افراد برای تفریح و انجام کارهای ضروری خود به آن سفر می‌کنند.

از طرفی رفت‌وآمد اتباع خارجی نیز به شهر تهران زیاد است. به‌همین علت مکان‌هایی باید وجود داشته باشند تا مسافرها بتوانند در آن‌جا در مدت زمان سفرشان، اقامت کنند.

در گذشته هتل‌های معروف تهران اندک بودند و همه آن‌ها را می‌شناختند اما امروزه با پیشرفت بسیار زیاد و افزایش چشمگیر جمعیت، نیاز به هتل لاکچری تهران بیشتر شده است.

به‌همین دلیل ساخت این مکان‌ها رونق گرفته است و در حال حاضر می‌توان لیستی طولانی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های تهران را آماده کرد.

این لیست شامل هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره و بعضی از هتل‌های 3 ستاره است. انتخاب اسامی حاضر در این فهرست ممکن است سلیقه‌ای باشد اما با این حال موارد مهمی از جمله کیفیت، خدمات، قیمت و چند ستاره بودن هتل تاثیر زیادی در این انتخاب داشته باشند.

اگر قصد سفر را به پایتخت دارید، بهتر است ابتدا با هتل‌های خاص تهران آشنا شوید، ویژگی‌های آن‌ها را بدانید و سپس اقدامات لازم برای رزرو هتل را انجام دهید.

برای خرید تور کیش از تهران اینجا کلیک کنید.

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌های تهران بپردازیم. بنابراین تا انتها ما را همراهی کنید.

هتل استقلال

هتل استقلال تهران
هتل استقلال یکی از هتل‌های 5 ستاره در پایتخت است که در قدیم آن را با نام رویال هیلتون می‌شناختند. این اقامتگاه تا چند سال قبل به‌عنوان بهترین هتل‌ تهران شناخته می‌شد.

استقلال امروزه بزرگترین هتل بین‌المللی پایتخت است و دو برج غربی و شرقی دارد. موقعیت مکانی، امکانات و خدمات ارائه شده توسط این هتل نیز باعث شده‌اند تا مسافرهای زیادی این مکان را برای اقامت خود در نظر بگیرند.

این هتل همراه با هر دو برج خود 70 هزار متر مربع وسعت دارد. علاوه بر این تعداد اتاق‌های موجود در آن نیز 552 عدد است که بسیار شیک و خاص هستند. از این تعداد سوئیت، 261 اتاق در برج غربی و 291 اتاق در برج شرقی قرار دارند.

ویژگی‌های هتل استقلال
هتل استقلال که از جمله هتل‌های معروف تهران است، ویژگی‌های زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

از نظر موقعیت مکانی دسترسی خوبی به مراکز تفریحی، تجاری، سالن اجلاس، صدا و سیما و مراکز مهم دیگر دارد.
چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها
مجموعه‌های ورزشی و تفریحی آبی
رستوران‌ها، چایخانه‌ها و کافی شاپ‌های متعدد
سالن‌های همایش و پذیرایی
بانک و صرافی
آرایشگاه مردانه
اینترنت رایگان در لابی
مراکز تجاری
پرسنل حرفه‌ای و باتجربه
آدرس هتل استقلال
تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع بزرگراه شهید چمران

هتل اسپینال پلاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران
اسپیناس پالاس از هتل‌های معروف تهران است و در حال حاضر به‌عنوان مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل در پایتخت شناخته می‌شود. دلیل چنین شهرتی را باید معماری مدرن و متفاوت آن بدانیم.

این هتل 20 طبقه که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد، 400 اتاق شیک و زیبا دارد که به تمامی امکانات رفاهی مجهز هستند.

با این‌که اسپیناس پالاس از هتل‌های جوان تهران به‌شمار می‌رود اما خیلی زود توانست جایگاه اصلی خود را پیدا کند و به مکانی تبدیل شود که شخصیت‌های معروف سیاسی، فرهنگی، علمی و ورزشی جهان آن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس روی تپه‌ای مرتفع در سعادت آباد تهران قرار دارد. به‌همین علت آب‌ و هوا در اطراف این اقامتگاه بسیار خوب و خوشایند به‌نظر می‌آید و خبری از آلودگی نیست. علاوه بر این، هتل مورد نظر از هیاهوی شهری و شلوغی‌ها نیز دور است.

معماری و سبک این هتل بسیار ویژه است و هر نوع سلیقه‌ای را می‌تواند راضی نگه دارد. به‌همین دلیل می‌توان گفت اسپیناس پالاس بهترین هتل تهران برای ماه عسل و دیگر مراسم‌ها به‌شمار می‌رود.

ویژگی‌های هتل اسپیناس پالاس
از جمله ویژگی‌های هتل اسپیناس پالاس می‌توان موارد زیر را نام برد:

چشم‌انداز اتاق‌های این هتل بسیار زیبا است.
آب ‌و هوای محل قرارگیری هتل بسیار مطلوب به‌نظر می‌رسد.
در هتل محلی تحت عنوان بیزینس سنتر وجود دارد که می‌توانید به اینترنت پرسرعت، کامپیوتر، پرینتر و امکانات مرتبط دیگر دسترسی داشته باشید.
کافی شاپ
مراکز خرید
رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی
صبحانه رایگان سلف سرویس
سرویس چای و قهوه رایگان
انواع مختلف سوئیت‌ها با ویژگی‌های متفاوت و بسیار خاص
مرکز ورزشی
سالن‌های مناسب برای برگزاری مراسم‌ها

آدرس هتل اسپیناس پالاس
تهران، بزرگراه یادگار امام، سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه 33

هتل اسپیناس بلوار تهران
از دیگر هتل‌های 5 ستاره تهران می‌توان هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج فارس) را نام برد که از هتل‌های معروف تهران نیز به‌حساب می‌آید. ساختمان این هتل در محلی خوش آب ‌و هوا واقع شده است و اطراف آن زیباترین مناطق تهران قرار دارند.

این اقامتگاه در سال 1388 با بیش از 18 طبقه افتتاح شد که در آن حدود 274 سوئیت مجلل، لاکچری و با تمامی امکانات دیده می‌شوند.

به‌دلیل موقعیت مکانی هتل اسپیناس خلیج فارس، افرادی که در آن اقامت دارند می‌توانند به‌راحتی به مراکز خرید، موزه فرش، پارک لاله، میدان ولیعصر، موزه هنرهای معاصر و اماکن دیدنی شهر دسترسی داشته باشند.

این هتل برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات نیز بسیار مناسب است، زیرا در آن سالن‌های بزرگی وجود دارند که ظرفیت آن‌ها نیز بالا است. علاوه بر این، این سالن‌ها به ‌بهترین شکل ممکن طراحی و تزیین شده‌اند.

اگر تمایل دارید تا ماه عسل خود را در یکی از بهترین هتل‌های تهران بگذرانید، پیشنهاد ما هتل اسپیناس است. چون طراحی دلنشین و خاص اتاق‌ها، امکانات و سایر ویژگی‌های این هتل باعث می‌شوند تا اقامتی رویایی و بی‌نظیر داشته باشید.

ویژگی‌های هتل اسپیناس خلیج فارس
هتل اسپیناس که از هتل‌های معروف تهران است، امتیازهای زیادی دارد که در ادامه به بیان چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

مهم‌ترین ویژگی این هتل موقعیت مکانی آن است، به این دلیل که به تمام نقاط پایتخت دسترسی سریعی دارد.
رستوران مدیترانه با ظرفیت 180 نفر
سالن همایش‌ها و سمینارها
رستوران سنتی
کافی شاپ
مجموعه ورزشی
خدمات VIP
استخر، سونا و جکوزی
اینترنت رایگان
پرسنل حرفه‌ای و باتجربه
آدرس هتل اسپیناس خلیج فارس
تهران، بلواز کشاورز، بین خیابان نادری و فلسطین، پلاک 126

هتل رکسانا

هتل رکسان تهران
از دیگر هتل‌های معروف تهران می‌توان اقامتگاه 5 ستاره رکسان را معرفی کرد. این مکان که از اولین هتل‌های فرودگاهی تهران است، در قدیم با نام نووتل شناخته می‌شد.

رکسان در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) قرار دارد. در این مکان بنای دیگری نیز مشاهده می‌شود که ساختمان هتل 4 ستاره رمیس است. این دو هتل از مجموعه اقامتگاه‌های گروه اکور فرانسه به‌شمار می‌روند.

این گروه در سراسر دنیا بیش از 3800 هتل تاسیس کرده است و از بزرگترین هتل‌داران جهان به‌حساب می‌آید.

اگر برای مدت زمان کوتاهی به تهران سفر کرده‌اید و می‌خواهید پرواز خود را تغییر دهید، بهترین گزینه برای شما اقامت در هتل رکسان است. در این مکان می‌توانید دور از هیاهوی شهری ساعاتی را در آرامش بگذرانید و از خدمات این هتل نهایت استفاده را ببرید.

هتل رکسان 11 طبقه دارد و به‌طور کلی 300 سوئیت مجلل و زیبا در آن مشاهده می‌شوند. اتاق‌های هتل نیز انواع مختلفی دارند و برای سلیقه‌های متفاوت مناسب هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 39148
  • بازدید کلی : 41054
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی